Ogłoszenie pracy - Starszy Referent
Komendant Miejski Policji w Mysłowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Starszy Referent do spraw obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej Wydziału Kryminalnego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą Wydział Kryminalny
Starszy Referent
Do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej Wydziału Kryminalnego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą Wydział Kryminalny
w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Wymiar etatu: cały etat
Liczba stanowisk pracy 1
Miejsce wykonywania pracy:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W MYSŁOWICACH
Ul. Starokościelna 2
41-400 Mysłowice
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Osoba na tym stanowisku: Przyjmuje i ewidencjonuje, kompletuje i rozdziela przesyłki oraz korespondencję wpływającą do wydziałów oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów. Przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu przełożonym oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji Naczelników Wydziałów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji. Kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję w celu jej doręczenia adresatom. Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań. Udziela informacji telefonicznej oraz kieruje petentów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy wydziałów. Prowadzi terminarz spotkań, narad, informuje o terminach załatwiania spraw oraz zapewnia obsługę organizacyjnorecepcyjną interesantów i gości w celu wsparcia bieżącej pracy wydziałów. Gromadzi a następnie sporządza spisy dokumentów będących na stanie wydziałów jak również przekazywanych przez policjantów w celu przekazania ich do składnicy akt. Odbiera i nadaje przesyłki mogące zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny w celu właściwej dystrybucji tych materiałów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie: średnie Doświadczenie zawodowe co najmniej 7 miesięcy w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej umiejętność organizowania pracy własnej umiejętność komunikowania się umiejętność współpracy znajomość obowiązujących przepisów resortowych z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej i archiwizacji umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych rzetelność i terminowość W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej przeszkolenie: w zakresie obsługi komputera i programów komputerowych posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
Wynagrodzenie:
-
Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nie mniej niż 4731,37 złotych brutto
Wymagane dokumenty:
-CV i list motywacyjny
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Termin składania dokumentów:
- 20 czerwiec 2024 roku
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Starokościelna 2
41-400 Mysłowice
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Mysłowicach lub przesłać na adres: kadry@myslowice.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 8526219 lub 47 8526218