Ponowne wykorzystanie informacji
W dniu 8 grudnia 2021r. weszła w życie Ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U.. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każdą treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu zobowiązanego.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez użytkowników informacji sektora publicznego w jakimkolwiek celu, z wyjątkiem wymiany informacji sektora publicznego między podmiotami zobowiązanymi wyłącznie w celu realizacji zadań publicznych.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
ul. Starokościelna 2, 41-400 Mysłowice
fax 47 852 62 44
e-mail: komendant@myslowice.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Wzór wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Data publikacji 10.12.2020 08:32(doc 46 KB)Wzór wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego