INSPEKTOR - stanowisko w zakresie obsługi informatycznej i baz danych KMP w Mysłowicach

Komendant Miejski Policji w Mysłowicach poszukuje kandydatów na niżej wymienione stanowisko w korpusie służby cywilnej

 

INSPEKTOR - stanowisko w zakresie obsługi informatycznej i baz danych KMP w Mysłowicach

 

Wymiar etatu 1,0

 

Liczba stanowisk pracy 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W MYSŁOWICACH

Ul. Starokościelna 2

41-400 Mysłowice

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Zadanie 1: Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych

Zadanie 2: Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych.

Zadanie 3: Udziela technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.

Zadanie 4: Wyjaśnia błędy związane z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd) w celu korygowania błędów.

Zadanie 5: Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych

Zadanie 6: Zarządza dostępem do systemów informatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakłada konta, ustala właściwe poziomy zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom.

Zadanie 7: Przeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego sprzętu oraz konserwuje i dokonuje niezbędnych napraw sprzętu teleinformatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów.

Zadanie 8: Zarządza sieciami komputerowymi oraz stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczenie danych w celu poprawienia jakości i wydajności pracy pracowników jednostki wyposażonych w sprzęt komputerowy.

 

Warunki pracy:

- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-biurowa związana z pracą przy komputerze, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy dziennie, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.

 

- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Mysłowicach. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo od strony bocznego wejścia do budynku, brak windy, toaleta dla osób niepełnosprawnych ruchowo wyłącznie na parterze budynku.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie o profilu teleinformatycznym

  • doświadczenie: powyżej 1 roku w obszarze informatyki

  • pozostałe wymagania niezbędne: samodzielność i komunikatywność, wiedza z zakresu informatyki, umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera

 

Wymagania dodatkowe:

  • pozostałe wymagania dodatkowe podstawowa wiedza z zakresu łączności

 

Wynagrodzenie:

4 731,37 - (cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden zł trzydzieści siedem gr) zgodnie z przyznanym mnożnikiem kwoty bazowej – 1,800 służącym do ustalenia wysokości wynagrodzenia zasadniczego członków korpusu służby cywilnej,

 

  • dodatek za wysługę lat pracy:

przysługuje w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Do okresu pracy uprawniającego do w/wym. dodatku wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia oraz inne udowodnione okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.

 

Wymagane dokumenty:

- formularz aplikacyjny część A (do pobrania ze strony – zakładka praca w korpusie służby – nabór wewnętrzny

 

- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie

- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu)

- kserokopia lub skan poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku jego posiadania

 

 

 

Termin składania dokumentów:

- 12.07.2024 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Mysłowicach

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Starokościelna 2

41-400 Mysłowice

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Mysłowicach lub przesłać na adres: kadry@myslowice.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478526218 lub 478526219.

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Mysłowicach lub przesłać na adres: kadry@myslowice.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478526218 lub 478526219.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 04.07.2024
Data modyfikacji : 05.07.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
Osoba udostępniająca informację:
Rzecznik Prasowy
Osoba modyfikująca informację:
Damian Sokołowski
do góry