INSPEKTOR - stanowisko w zakresie obsługi informatycznej i baz danych KMP w Mysłowicach
Komendant Miejski Policji w Mysłowicach poszukuje kandydatów na niżej wymienione stanowisko w korpusie służby cywilnej
INSPEKTOR - stanowisko w zakresie obsługi informatycznej i baz danych KMP w Mysłowicach
Wymiar etatu 1,0
Liczba stanowisk pracy 1
Miejsce wykonywania pracy:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W MYSŁOWICACH
Ul. Starokościelna 2
41-400 Mysłowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zadanie 1: Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych |
Zadanie 2: Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych. |
Zadanie 3: Udziela technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki. |
Zadanie 4: Wyjaśnia błędy związane z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd) w celu korygowania błędów. |
Zadanie 5: Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych |
Zadanie 6: Zarządza dostępem do systemów informatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakłada konta, ustala właściwe poziomy zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom. |
Zadanie 7: Przeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego sprzętu oraz konserwuje i dokonuje niezbędnych napraw sprzętu teleinformatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów. |
Zadanie 8: Zarządza sieciami komputerowymi oraz stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczenie danych w celu poprawienia jakości i wydajności pracy pracowników jednostki wyposażonych w sprzęt komputerowy. |
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa związana z pracą przy komputerze, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy dziennie, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Mysłowicach. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo od strony bocznego wejścia do budynku, brak windy, toaleta dla osób niepełnosprawnych ruchowo wyłącznie na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie o profilu teleinformatycznym
-
doświadczenie: powyżej 1 roku w obszarze informatyki
-
pozostałe wymagania niezbędne: samodzielność i komunikatywność, wiedza z zakresu informatyki, umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera
Wymagania dodatkowe:
-
pozostałe wymagania dodatkowe podstawowa wiedza z zakresu łączności
Wynagrodzenie:
4 731,37 - (cztery tysiące siedemset trzydzieści jeden zł trzydzieści siedem gr) zgodnie z przyznanym mnożnikiem kwoty bazowej – 1,800 służącym do ustalenia wysokości wynagrodzenia zasadniczego członków korpusu służby cywilnej,
-
dodatek za wysługę lat pracy:
przysługuje w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Do okresu pracy uprawniającego do w/wym. dodatku wlicza się wszystkie poprzednie zakończone okresy zatrudnienia oraz inne udowodnione okresy, jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają one wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze.
Wymagane dokumenty:
- formularz aplikacyjny część A (do pobrania ze strony – zakładka praca w korpusie służby – nabór wewnętrzny
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kserokopia lub skan poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku jego posiadania
Termin składania dokumentów:
- 12.07.2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Starokościelna 2
41-400 Mysłowice
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Mysłowicach lub przesłać na adres: kadry@myslowice.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478526218 lub 478526219.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Mysłowicach lub przesłać na adres: kadry@myslowice.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478526218 lub 478526219.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie o naborze wewnętrznym
Data publikacji 01.10.2021 08:09(pdf 68.75 KB)